YigitPoyrazMomm ben cinsiyeti öğrenene kadar herkes erkek erkek yok erkek göbeği yok su yok bu yani nolacak kız erkek olsa. Yok çocuk doğduktan sonra yapamaz edemezsin yok şu bu. Benim mecburi epidural geçen bekliyorum anestezi sırası kdın dedi abla çok küçük değil mi niye aldırıyorsun erkenden dedm 37 haftalık be küçüğü😂 kulaklarını kapat bu senin çocuğun . Doğduktan sonra 4 duvar arasında sen kalıp bakacaksın. Umursama elli alem konuşur. Her doktorda diyorum ya bir değil. İnsanları korkutabiliyorlar. Bana geçen 3 litre su iç vs diye 10 kere tekrarladı niye suyumu az dedim hayır diyo sonraki hafta başka doktora gittim bişe demedi. Dediğim gibi ben umursamıyorum kulaklarım kapalı sende takma ❤️