Elif5329 Çoğumuzun en büyük korkusu bu sanırım🤣 Benimkinde bir gen var mübarek ailedeki tüm kız çocuklarına kendinde var olan “ben”i yadigar bırakıyor😂 Eltimin kızı tamamen kopyası gibi kaynanamın.Eltim de nasıl güzel bir kadın. Bazen düşünüyorum eltim bu durumu nasıl atlattı acaba😅 Ben henüz cinsiyet öğrenmedim ama çok korkuyorum kız olur da ona benzer diye. Kötü biri değil ama anası dururken babaannesine benzemesini kimse istemez.