Ozlem-200 hello kızlarrr😍bende mart annesi olucam inşAllah🥰17ci haftamdayım cinsiyet belli ama kağıta yazdırdık cinsiyet partisi yapmayı düşünüyoruz 🥰şu an çok rahat geçiyo hamilelğim şükür bi sıkıntım yok❤️Bi tek bakterim çıktı geçen hafta normalden biraz daha fazla dedi doktorum onada iğne falannyazdı insşallah normale düşer🥰