Ozlem-200 16+5 olduk çok şükür ama cinsiyeti öğrenmedik henüz. Yarın muayenem var bakalım bu kez gösterecek mi😅 ayak tabanı ağrılarım var 9. Haftada başladı. Ödem yok herhangi bir şey yok ama çok ağrıyor. Bir de bel fıtığı sorunum gün geçtikçe sıkıntı çıkaracak gibi duruyor. Ama geçecek, sabır diyorum🥹