Ozlem-200 aynen 20 haftaya kadar normal ben 12 haftada hafif kibirtisini hissettim ama öyle tam hissetme değil bidaha hissetmedim 16+5 kadar hiç hissetmedim o zaman başladı tam hareketleri ama benim bebisin gelişimi önde gidiyor. Belki onda yansıyor belki benim bu 5 hamileligim belki ondan bilmiyorum En kısa zamanda sende hissedersin inşallah