Ozlem-200 0911 Bakalım bizim sıpada mı nazlı çıkacak yoksa annesini fazla merakta bırakmayıp hemen gösterecek mı 😄
0911 Ozlem-200 çikolata ve kahve çok işe yariyodu aklında bulunsun doktorun yanına girmeden çikolata ye ☺️
Ozlem-200 Busra221 Amin canım inşallah 2 gün var aramızda inşallah Perşembe günü kontrolümde bende öğrenirim cinsiyetini 😊
Bagci01 Ozlem-200 15+2 haftalık olduk çok şükür cinsiyetini 2 hafta önceden gösterdi benim bebiş erkek çok şükür belirtilerim geçti bazen hamile olduğumu unutuyorum 🤭🧿
Ozlem-200 Bagci01 Aynıyız ☺️🥰 bakalım bizim sıpa Perşembe günü gösterecek mi bende merak içinde bekliyorum benimde pek bir belirtim yok sadece göğüs uçlarım çok acıyor ve soyulmaya başlamış kahverengi yerleri falan 🥲
Ozlem-200 Sweety11 erkekler net oluyor ama kizlarda değişme olabiliyormuş sanırım Allah gönlünüze göre versin mide yanması benim ilk haftalar çok fazla oluyordu ☺️
Zararsiz01 Selam 👋🏻 14+2 haftalık hamileyim mart ortası gözüküyor doğum nasipse. Bugün öğrendim cinsiyeti oğluşum olacak 🤗
Ozlem-200 Zararsiz01 As maşallah benimde 15+2 sağlık ocağında ebem 25 Mart dedi ama doktorum henüz bir şey söylemedi cinsiyetimizde belli değil Perşembe bütün sorularımı biriktirip soracağım 😅
Sadiyekrn07 Ozlem-200 biz 15+5 iz kusma falan bir şey yok cinsiyet de daha belli değil ama rüyamda hep kız görüyorum 😂 ayağa kalkarken sertlik hissediyorum baya kasık ağrısı mı ittiriyor mu anlayamıyorum 😂
Ozlem-200 Sadiyekrn07 Sanırım sizinde içinizden kız geçiyor valla benimde öyle 🥰 benim tek belirtim göğüs ucum çok fazla hassas
Ozlem-200 Gayeatk Ben en son 12+5te ikili taramada gittim ne doktorum bişey dedi ne ben sordum ama bu hafta inşallah soracağım bakalım
Gayeatk Ozlem-200 ben ikili tarama yaptırmadım iyi mi yaptım bilmiyorum yaptırmak istemedik inşallah sağlıklıdır
Ozlem-200 Civciv_ Ah bir dogsalar neler yapacağız benimkide anası gibi çok nazlı yorulmamı bile istemiyor hemen kahverengi lekelenmem oluyor bende bol bol dinleniyorum mecbur 😊
Bircanm Ozlem-200 öğrenemedim cinsiyeti kordon bacak arasına girmiş doktor çok uğraştı ama gözükmedi 1 ay sonra detaylı var onda öğrenicem artık nasip böyleymiş 🥰
Bircanm Ozlem-200 hamileliğimi öğrendiğim andan beri hep kız hissettim 🥰 tabi sağlıklı olsunlarda cinsiyet önemli değil eşime diyorum doktor erkek derse şoka girerim diye 😅😂
Ozlem-200 Bircanm Aynı bende öyle Rabbim hayırlısını sağlıklısını versin herkese 🤲 inşallah annesini şoka ugratmaz sizin bebiş 😅 bizimde eşimin tarafında hiç kız yok hep erkek bakalım bizimki kız olursa yerlere koyulmaz 😄
Bircanm Ozlem-200 hayırlısı bakalım 😊 eşimin tarafında erkekte kızda çok olduğu için önemli değil bide her sene bi elti doğum yaptığı için artık hamileliğe bile tepki verilmiyor 😂