0911 Ozlem-200 valla ya ilk hamileligimde 12de öğrendim 2.cide 22ye kadar kız erkek diye gitti sonuç erkek ☺️ 3.u baya nazlı göstermiyo 😂
Ozlem-200 Hamiii İnşallah canım benim bir düşüğüm birde boş gebeliğim oldu bu 3. Hamileliğim inşallah bu bebeğimi sağ salim alırım kucağıma 😊
Hamiii Ozlem-200 benimde bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde dış gebelikti geçen sene kürtaj olduğum aynı zamanda bir sene sonra bu bebişi öğrendim🥹 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız istediği zaman göstersin inşallah ☀️
LEYLA199182 15+5 günlüğüz daha kontrole gitmedik Rabbim herkese gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🤲🏼❤
Ozlem-200 0911 Bakalım bizim sıpada mı nazlı çıkacak yoksa annesini fazla merakta bırakmayıp hemen gösterecek mı 😄
Busra221 15+0 bizimde kız 2 farklı doktorda kız dedi inşallah ikinci prensesim geliyo cok mutluyum isteyen herkese nasip etsin rabbim
Ozlem-200 Busra221 Amin canım inşallah 2 gün var aramızda inşallah Perşembe günü kontrolümde bende öğrenirim cinsiyetini 😊
Sweety11 Ozlem-200 15 haftalık olduk kız gibi denildi ama net değil değişir mi acaba 🥲mide yanması oluyor ama kusmalarım geçti çok şükür 🙏🏻
Ozlem-200 Sweety11 erkekler net oluyor ama kizlarda değişme olabiliyormuş sanırım Allah gönlünüze göre versin mide yanması benim ilk haftalar çok fazla oluyordu ☺️
Ozlem-200 Gayeatk Ben en son 12+5te ikili taramada gittim ne doktorum bişey dedi ne ben sordum ama bu hafta inşallah soracağım bakalım
Civciv_ Ozlem-200 15 haftalık olduk😍cinsiyetimizi öğrendik kızımız olucak🥳mide bulantılarıyla basım dertte bizim cadı mahvetti beni😶bi dogsun popişini ısırıcamm😂💗
Ozlem-200 Civciv_ Ah bir dogsalar neler yapacağız benimkide anası gibi çok nazlı yorulmamı bile istemiyor hemen kahverengi lekelenmem oluyor bende bol bol dinleniyorum mecbur 😊
Sevoss16 Ozlem-200 bu zamanlarda daha hızlı büyüdüğü için ağrılar normalmiş cinsiyette gönlünüzce olur inşallah ☺️
Ozlem-200 Sinemgndg Yaa maşallah Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah bu günlerde geçecek bizim daha cinsiyetimiz belli değil malesef 15+2 ☺️
Sinemgndg Ozlem-200 amin inşallah elbette geçer bunlar tatlı sıkıntılar sizin bebişte en yakın zamanda gösterir inşallah cinsiyetini 🥰