Nursenylmaz Hnd1895 evet ben ölüyorum kramp gibi ayağa kaldırmıyo kitleniyo resmen sol bacağım doktor erkek dedi
Ozlem-200 Yarenfurkan bizde 15+5 iz bugün kontrolümüz vardı benimde tek belirtim göğüs hassasiyetim bende hep ekşi falan yiyorum tam olarak göremedi ama tahminen oğlana benziyor dedi 😅
Ozlem-200 Kizlar bugün kontrolden geldik herşey iyiymiş Çok şükür ama bebek biraz aşağıda rahîm ağzın kapalı sıkıntı olmaz bol bol dinlen dedi cinsiyetide net göremedi tahmin etti erkeğe benziyor dedi bakalım ilerleyen haftalarda değişecek mi 😅
FatSon9993 Ozlem-200 16+4 haftalık maalesef daha cinsiyettimize dair bir bilgimiz yok çevrem hep erkek diyor diğer randevuyu bekliyoruz hayırlısıyla 😇😇
minik_kurabiyeee Ozlem-200 maalesef öyle bugün de kontrolum vardı bebeğimde amniyotik bant göründü 😔😔😔
minik_kurabiyeee Ozlem-200 bende düne kadar hiç Bir şekilde duymadım 😔 internette o kadar kötü şeyler yazıyor ve gösteriyor ki bugün tekrardan başka doktora gitcem
Ozlem-200 minik_kurabiyeee interneten kesinlikle bakma canım doktorlar için önemli olmayan şeyleri bile çok abartıyorlar nette