Ozlem-200 Didemypr Evet evet yerlerini genişletiyorlar sanırım 😄 rahmime benimde arada sızlama olup geçiyor 🤭😊
Ozlem-200 pam21uk01 Kasik ağrısıda bebişlerimiz büyüdüğü için normalmiş ☺️ Maşallah bakalım bizim cinsiyet yarın belli olur inşallah
Ozlem-200 asya2425 9 bine yakın sanırım bir arkadaşımda yaptırmıştıda hemen hemen fiyat aralığı aynı sanırım
DENIZ_55 Hamiii Aynen öyle bizimki tam zaten nazli zaten geç öğrendim hamile olduğumu sakladı kendini 5 haftaya kadar 6 haftaya yakındı öğrendiğimde oda ultrasonda ben şok olmuştum inanmadim yani çok nazlı ve utangaç bizim yavrumuz
Hamiii DENIZ_55 bu utangaçlık anca kız bebişde olur bence 🤭hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağ Salim kavuşalım bebişlerimize
Yarenfurkan Ozlem-200 16+2 hiç miğde bulantım olmadım hamilelikten önce nasılsam aynı öyleyim canım sürekli ekşi istiyor tatlı hiç istemiyor oğlum olacak nasip olursa
Ozlem-200 Yarenfurkan bizde 15+5 iz bugün kontrolümüz vardı benimde tek belirtim göğüs hassasiyetim bende hep ekşi falan yiyorum tam olarak göremedi ama tahminen oğlana benziyor dedi 😅
Siyah_inci Ozlem-200 tam 18. Haftadayız 15 haftalıkken kıza benziyor ama emin değilim dedi doktorum 16 Ekim’de randevum var bakalım bu kez netleşir inşallah cinsiyetimiz 😊