Ozlem-200 doktordan çıktım başka doktora gitmiştim oda benim doktorumdan eğitim almış zaten o korkulacak bir şey yok dediyse korkma dedi zaten genelde bebek hareketleri ile dağılıyor dedi yapışması çok düşük ihtimal dedi neden olmuş peki hocam sebep nedir dedim plasentanin artıkları sebebiyle oluyor dedi hiç kötü düşünüp hamileliğini kendine zehir etme tadını çıkar dedi baya olumlu konuştu olumsuz bir şey söylemedi yani içim rahatladı en azından ayrıntılı ultrasona göre konuşuruz zaten dedi