Minikannesi00 ünv hastanesinin özeline gidiyorum ama acil durumda gelmiyorlarmış acildeki doktora kalırsın dedi bende beklemek istiyorum ya ama hormonlardan mıdır nedir içimde hep şüphe erken mi gelir korkusu yok küveze mi girer kendi kendime kuruntu yapıyorum 🥲