Gebes66 ben hasatne çıkışı aldım10 lu bide 5 ki aldım hastaneye yedek götürürum diye zıbın aldım 0-3 aylikdan 3 tane 3-6 aylikdanda 3 tane aldım daha almadım yeter büyüdükçe alırım diye bide 3 takım aldım hasatneye fekan götürdüğünde giydiririm diye dışarı için aldım ewde bitane 0-3 diğerini 3-6 ay aldım sonra ewde pijama takımı al aldım 2 tane fekn üstte öyle aldım suanlik gerisinide buyudkce alırım diye akamdim bebek tez büyür diye okadr girmeden aliswerise pattanuye aldım 3 tane çorap aldım 3 lu setten 3 tane aldım emzik biberon takımı fekn aldim