Elo__35 Sadelim henüz öğrenemedim sadece 12. Haftada ufak bir tahmin yaptı erkeğe benziyor dedi ama net değil dedi bu hafta gidicem merakla bekliyorum
Sadelim Elo__35 bana iki farklı doktor erkeğe benziyor dedi ama pozisyondan dolayı net bişey söylemediler bakalım.hayirlisi olsun inşallah hepimiz için ☺️
Ressammom Premsesko evet bende de oluyor bide ayaklarımı üşütüyorum sanırım sürekli kasıklarıma ağrı gidiyor ayağa kalkarken falan :( 16+6 haftalığım
Betulbaysal Benim 12+ 3 ken doktorum erkeğe benziyor dedi , çok merak ediyorum ☺️ şimdi 14+3 üz zaman şimdiden geçmiyor büyüsün hareket etsin istiyorum
FatSon9993 Elo__35 16+1 haftalık daha cinsiyetimizi bilmiyoruz 17. Mart gözüküyor doğum bende yattığım zaman nefesimi zor alıyorum ☺️☺️
QueenMother 12+2 günlüğüz cinsiyetimiz daha belli değil ekim 17 randevu aldım bakalım belki belli olur ama devlet olunca belki daha söylemezler bulantılarım bu hafta biraz hafifledi doğumum nisan 15 ama sezaryen olduğum için biraz erken olabilir
Bllackrosie Elo__35 tahmini 10 mart dedi doktorum doğumuna minik kızımın🥹🩷 kasık ve vajinada batma oluyor mu sizde dünden beri arada girip geçiyor. Ay bide eğilirken göbüş acımaya başladı😂
gzdee11 Bllackrosie Sağlıcakla kucağınıza alın 🌸 Benim de dün başladı kasıklarımda batma ağrı çok sık oldu sanırım kendimi üşüttüm
Bircanm Elo__35 mart ortası gibi olur muhtemelen sezeryan olacağım için yarın randevum var 15+1 olduk inşallah doktor söyler cinsiyeti 😊
gzdee11 Biz 14 haftalığız 2 gün önce doktora gittiğimde kendini göstermedi 16.haftaya kaldı cinsiyetimiz 🐣🙈 Doğum Mart sonu Nisan başı gibi olacak doktorumla konuşmadım henüz
Tessd Premsesko Bende tam 16 haftalık bugün. Benimde kasıklarım ağrıyor batıyor her zaman değil ama sıklıkla 🙄
Premsesko Tessd Evet bu beni çok korkutuyor ama normal mi acaba 🫠 ay birde ben şimdiden hiç rahat yatamamaya başladım her yerim ağrıyor ya
Tessd Premsesko Ben cuma günü sordum normal dediler idrar yolu enfeksiyonu da olabilir dedi ama hiç yanma yok o yüzden her sorduğum da rahim büyüdüğü için diyorlar. Valla o ağrılar bende var belime karnıma bişeyler koymadan yatamıyorum ağrıyor 😣