Sevoss16 Elo__35 bende 16+3 haftalığım 10 haftalıkken erkeğe benzetti 14. Hafta da kıza benzetti 15. Haftada acilden gittiğimde de erkek dediler bakalım ayın 14.ünde randevum var ne olacak ☺️
Tessd Premsesko Ben cuma günü sordum normal dediler idrar yolu enfeksiyonu da olabilir dedi ama hiç yanma yok o yüzden her sorduğum da rahim büyüdüğü için diyorlar. Valla o ağrılar bende var belime karnıma bişeyler koymadan yatamıyorum ağrıyor 😣
Selcan_91 Benimde 17+ 3 bebişim sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏽 Ama hala hareketlerini hissedemedim, benimle aynı durumda olan varmı aramızda.