Mutlulukkk bende 33+3 erken doğum yaptım. 2 gün normal doğum sancısı çektim. Sancılarım 5 dk ya bir inmişti. Açılmama vardı bebek küçük gücü olmadi için benimde tansiyonum kontrol altına alınamayınca acil.ameliyata alındım.sezaryen. daha önce ayağımdan ameliyat olduğum için çok korkuyordum ameliyat olmaktan. Korktuğum başıma geldi ve travma oldu tekrar herkesin acı eşiği farklı ama.. kesinlikle kurban olim normal doğuma. Benim doğumum zaten başlamıştı sona gelmiştik bebek güçlü olsaydı bana göre o sancılar kasılmalar birşey değil. Ama ameliyatım da zor gceti sonrasında. Allah’ım bundan sonra hayırlı kolay gönlümüze göre doğumlar nasip etsin