Öncelikle hayırlı olsun ssvd nin ne olduğunu anlamak için bayağı bir yorum okudum ama çok sevındım sezeryan çeken biri olarak zulüm gerçekten ama zorunlu sezeryanım ben 3. De sezeryan olucak belim ve omurılıkten amelıyatlıyım zorlarsam çok büyük sıkıntıymış ama gerçekten sezeryan sonrası normal yapanlara maşallah diyorum 🧿