ysmntrhn Kahverengi doğurduktan sonra kahvaltımı yaptım kalktum yürüdüm. Sadece ıkınma işini tam kavrayamamışım basurum çıktı o biraz acıtıyor. Ama sezeryanla kıyaslayamam iyiki normal doğurdum bugun benim hayatım değişti
ysmntrhn Kahverengi zorluk şöyle oldu, bebeğimin kafası yukarı bakıyodu döndürmek icin manevra yaptı doktorum o çok zor geldi. Ama kafası cıksın diye ıkınmak cok kolay geldi. Sancılarımı cok güzel sakin karşıladım ve bebeğim gelmek icin hazırdı
ysmntrhn Dilekyy kendinizi alıştırmakla alakalı. Ben ilkinde hic sezeryan düşünmemiştim ve biran da olunca szeryan travma oldu. Ama sezeryan dikiş ağrısıyla doğum sancıları kıyaslanamaz dikişi ağrısı ameliyat sonucta daha kötüydü.
momsss_s Dilekyy her şeyin illaki bir zorluğu var canım korkutma kendini. Bak bende 2. Sezeryanıma gün sayıyorum geçmeyen hiç bir şey yok. Rabbim yardımcımız olsun. Allahım kolaylaştırsın ne diyim
irembulut23 Çok tebrik ederim maşallah allah analı babalı büyütsün. Bende ssvd isteyen bir anneyim ama bebeklerimin ikiz oldugunu öğrendim hakkımızda hayırlısı olsun🥰
Hanifeay ysmntrhn işte bu yüzden iyiki Dr. Koray dumana gidiyorum bu güzel başarı karşısında gurur duyuyorum doktorumuzla bende bir Ssvd adayıyım son riskine kadar uğraşıyor adam tebrik ederim sizi 🥰🥰
Mutlulukkk ysmntrhn ayy bende oyleyim biliyor musunuz 😔 2 ay olacak nerdyse hala sezryan oldgumu kabullenemiyorum. Tkrar hamile kalmaktan korkuyorum yine sezaryann olur diye. Bende ssvd ypablr miyim acaba bir gun 🥺 size de hayrli ugurlu olsunn. Rabbim hem bebisee hem size saglik shhat versin 🌼
QueenMother ysmntrhn allah analı babalı büyütsün sağlıcakla😊maşallah diyelim🧿hangi şehir hangi hastane acaba
Bsssr ysmntrhn hayırlı olsun inşallah biz daha küçüğüz 9 haftalık ilk çocuk ile arasında 7 sene olcak ve inşallah bende ssvd yapabilirim 🙏🏻
Biranneikibebek_ ysmntrhn çok sevindim bizlere de dua edin şu an duanız makbul hayırla sağlıkla bizlerde ssvd yapalım 🤲🏻
Hanifeay ysmntrhn size bir şey soracağım Koray bey doğumunuza yakın önerilerde bulundumu açılma çabuk ilerlesin ve kolay doğum olsun diye 😊
Serena ysmntrhn masallah allah analı babalı buyutmeyı nasıp eder inşallah. Sizede gecmiş olsun bende ssvd adayıyım 39 haftadayız ebe baktı hiç acılmam yok bakalım kismet insallah sizinki gibi kolay bı dogumum olur
Uykusus_bbk ysmntrhn merhaba bende sezeryan oldum tansiyondan dolayı ve hiç istemiyordum bebeğim 1 yaşında ve hamileyin normal doğurmak istiyorum yapabilirmiyim acaba
Delidolu ysmntrhn Rabbim Analı BabaLı BuyuTsuN inş 🤲 Bende doktuRuma Söylediğinde Ssvd İstediğimi Hayır Olmaz Dedi
Rbytkn ysmntrhn ayyyyy maşaAllah sübhanallah nasıl güzellll Allah’ımmm 😍😍😍 Evlatlarınizla nice saglikli yıllar geçirin İnşaAllah 😍😍
ysmntrhn 1122esraesila hayır ödrmedim. Hastane politikası gereği sezeryan yada normal doğum fiyat farkı yok. Sadece doğum ücreti ödedim. Anne bebek dostu hastane dedikleri şey Yıldız Medstar hastanesiydi Doğumuna saygı duyan doktor ebe ve hastanede doğum yapmak cok keyifliydi🥰