Beyzab95 benimde yıllarca olmadı hastane hastane gezdik, en son tüp bebek onun tedavisini gördüm bekledim,tuttu düşük riski dediler onuda bekledim, şimdi plesenta rahmi kapattı onu bekliyom, dediğin gibi kuluz isyan etmiyoruz ama insanız üzülmeden de olmuyor bende çok yoruldum inan çok üzülüyorum çok ağlıyorum, Rabbim yardım etsin inşallah🤲