Ben en son 31 haftada gittim plasentanın bir dalı rahmin üstünde dedi, 34 haftanda yine gel dedi bekliyorum günün gelmesini, eğer yapışmışsa zaten yukarı çıkmaz dedi ama yapışmamışsa çıkma ihtimali hala var dedi.. çıkmazsa 35. Haftanda perinatologla görüştüreceğini söyledi. Ameliyata perinatoloji doktoruyla beraber giriyorlarmış.. şuana kadar kanamam olmadı sadece 2 kere damla şekilde olmuştu.. bir iki hafta içerisinde kanaman başlayabilir bebek büyüdükçe dedi.. önceki doktorum hiçbilgilendirmediği için değiştirdim Doç. Dr a gidiyorum.. ameliyatta rahim bölgesine yapıştıgı için kanama olabiliyor damarları bağlayabiliyoruz dedi, ama korkma hep yaptığımız bişey telaş yapma dedi.. öne doğru eğilip kalkmamı istemedi bu arada..