Beyzab95 seni kendime çok benzetiyorum bende ilk öğrendiğimde deli gibi olmuştum haftalarca yemeden içmeden kesilip burda oluyordum, yine aynı durundayım ama artık bi tık alışmış gibi, yine diyorum senin şansın çok fazla tam kapatmıyor bak benim tam kapatıyor bugün üniversiteyede gidicem bskalım oda ne moral bozukluğu yollicak, artık yapçak bişi yok 100 yıl düşünsek belki aklımızdan geçmezdi böyle bir durumun basımıza geleceği âmâ Allah’tan takdiri ilahi inşallah bir gün geçer, benim bide mide bulantılarım, yanmalarım kasık agrılarımda promosyon oldu ama isyan etmiyorum insanız üzülmeye her saniye gözüm yaşlı ama yapçak bişi yok Rabbim yardımcımız olsun hepimizin de🤲🤲🤲banada dua edin bari bugün iki iyi bişi duyim, inşallah allah hepimizi selamete çıkarsın 🤲🤲🤲