snyulk şu an aynı psikolojideyim sezeryana hazırım ☺️ ama bugün çok daha rahatım, lekelenme beklemiyorum genel olarak bittikten sonra olduğu zaman moralim bozuluyor yoksa onun dışında rahatım aslında canım sıkılıyor lekelenme görünce biraz birde inat gibi miktarıda gün sayısını da arttırıyor 😅 3 hafta olacak nerdeyse alıştım gibi gibi bu fikre inşallah bir an önce düzelir 🤲🏻❤️