aysenur30a bu gün gittim doktora 34+1 olduk ama çıkmamıştı ilk nts girdim yarım saat fln sancım çok çıktı yarın yine gel dedi ben kabullendim artık ayın 30 sezeryan günü verdi. Ben normal dogum istiyodum çok ilkinide normal yaptım çünki bu günde çıkmamış deyince doktor çok üzüldüm oda işte son haftada perinatolojiye yönlendiricem bide orda baksınlar benden yana aklında bi soru kalmasın dedi halbuki haberi yok kaç tane farklı doktora gittim hepside kendi doktorumla aynı şeyleri söyledi. Nasip diyelim artık bebeklerimiz saglıklı olsun önemli olan o