Bursa17 benim lekelenmem oldu hala daha oluyor ondan dolayı olduğu söylendi yoksa bana da hiç bir şey söylememişlerdi ☹️ ama herkesin erken haftalarda aşağıda oluyormuş 24. haftaya kadar yukarı çıktığı için söyleme gereği duymuyormuş doktorlar, bende sürekli lekelenme olduğu için ondan oluyor dedi doktorum ☹️☹️☹️