Beyzab95 benim de plesanta previa tanısı kondu 15 haftalıkken , yukarı çıkar dendi doktor ama şuan 34 haftalık olduk halen yukarı çıkmadı bizim , düşük riski vardı en başta aşağıda olduğundan bide sezeryan olması gerekiyormuş kan kaybı çok olabilir riski olacağından dolayı , ilaç kullandım baştan beri ben hayırlısıyla sağlıkla doğsun bebisiniz inşallah