Beyzab95 onu en iyi Doktor’un bilir canım, burda tıbbi bilgi verip yanlış yönlendiremem seni, ama dikkat et çok yorulma iş yapma, yukarıya uzanma yani doktor bunları bana dedi, mesela ben biraz yürüsem kasıklarım ağrıyor ama herkesin vücudu bir değil kiminin ağrımıyor, en iyi teşhisi ve yönlendirmeyi doktor yapar bizler sadece birbirimize destek olabiliriz ki diyom ya çıkma ihtimali her zaman var tekbir bizden takdir Allah’tan sabır dua beterin beteri var diyip hamd etcez, birazda dikkat etcez gerisi Allah’ın izniyle inşallah güzel olur🤲🤲🤲 hepimiz için haftan erken doktoruna uy canım destek amaçlı her zaman burdayım🙏🙏bendende tecrübeli doğum yapmış arkadaşlarımız var bende onların postlarını okuyorum inşallah onlar bize yazar bizde güç alırız böyle moral oluruz 🤲🙏