EmineP merhaba biz çok memnun kaldık çok doğalcı ve çok sakin ilgiliydi. Muayne ücreti 1000 ödüyorduk, doğum da ocak itibariyle listesinde fiyat yazıyordu zamlanmıştı 28 milyar hoca kendi alıyor, 16 buçuk milyar da koru hastanesine ödeme yaptık yeni yıl zammı ile fiyatlar böyle yani