niss123 lokman hekim etlik İrade hanım. Geçen hafta gittim yapıyorum dedi. İlk doğumumu sordu kanala inmediği için sezaryen olmuştum anlattım. O da yine aynısı yaşanabilir dedi. Ben de dedim ki ben planlı sezaryenle vakti gelmeden doğum yapmak istemiyorum. Yoksa doğum anında komplikasyon gelişse sezaryen yapalım dense tabi ki doktoruma güveneceğim. Bu şekilde anlaştık bakalım şimdilik😊