Sbltk tam açıklık gittim bebek yolda gelecek sanıyordum nerdeyse sezeryana alırlar diye riske atmak istemedim açıkçası o yüzden sancılarım nerdeyse 2 dakika ya bir düşünce gittim hastane ye gidene kadar dakika da bire düştü zaten bir kere muayne edip Hemen Fatma hocayı çağırdılar bir saat içerisinde oldu doğum sizde sonuna kadar bekleyin bu hissi yaşayın inşallah hayırlısı ile o kadar güzel ki