Beyzab95 şöyle kuzum bende namazımı kılıyordum oturarak tabi,annemlerde kalıyordum o zamanlar başka bi iş yapmıyordum,ama 22de detaylıda totalis dendi bana resmen hiç takmadım evde yarış atı gibiydim 26.haftadan sonra namaz tuvalet yemek yemeğe kalkıyordum,şimdilik tüm işlerimi yapıyorum ağır kaldırmıyorum,aşırı eğilmemeye çalışıyorum ama işimde gücümdeyim hatta arada çalışıyorum🫠detaylıya gireyim bakalım neler diyecek bana daha dikkat etmem laxım