Beyzab95 ne şişirmesi canım ,sonuçta hepimiz aynıyız , aha benim halinde ortada burdada sorup öğrenmesem bu aylar hiç geçmezdi ağla ağla, gerçi bundan sonra geçecekmi bilmiyorum herşey şaka gibi çığlık atıp bağırmak istiyorum haykırarak ağlamak, günler saatler durdu sanki ruh gibi dolanıyom öyle, doktora gitmesem daha iyisi diyom tabi iyiki gidiyom da hani psikolojik olarak deli deli sorular