Beyzab95 o kadar haklısın ki bence insan ne olduğunu bilmediği şeyi yaşıyor yani bilmediğin bi yol gibi düşün😊ben 15.haftamdayım canım henüz yolun başı,sen detaylıya mı girdin bugün,ben 2dr takipliyim bi özelde riskli gebeliğe bakan bi dr bir de oturduğum ilçedeki devlet hastanesinin doktoru,kendi doktorum bu haftalarda tanı koymuyoruz dedi plasentayla ilgili yorum yapmadı,devletteki plasentan aşağıda dikkat et dedi,şimdilik kanama olmadım Allah korusun kötüyü çağırmak istemiyorum zaten ama gerçekle yüzleşeceksem neler yaşayacağımı biliyorum,2kez plasenta previa atlattım biri marjinal diğeri totalisti,aniden 26.haftamda kanamam başlamıştı şok oldum her şey bitti dedim ama her şey yeni başlamıştı maceralı bir hamilelikti öncesinde lekelenmeler olmuştum ara ara ama krndime dikkat etmemiştim hiç dikkat çok önemli ancak yaşanacakların önüne geçilemiyor,pozitif olmaya devammm🫶