16eda16 Benim regli 6 Nisandı, 30 Martta testte silik çizgi vardı ama bu baya belirgin benimki çok silikti markası da bu test değildi gidip kan verdim 1.20 çıktı yani regliden 7 gün önce. Beta bebek varsa 2 gün sonra artıyor diye 1 Nisan da tekrar test yaptım daha belirgin çizgi çıktı, gidip kan verdim 12.58 ile öğrendim canım tekliye 6 gün varken belki öyle bir şey olmuş olabilir. Artimed markayı hiç kullanmadım bilmiyorum tabi