ByzzS Deryalina- bir tek ikimizin olmuş herhalde benim de aşırı değil ama az olsa devam etmesine şaşırdım
FilizAtalay ByzzS ben şuan 31+1 deyim alttan muayeneden de korkuyorum o yüzden sormak istedim teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
Halilesma ByzzS kanama olması çok normal açıklık bakıldı bana da kanamam oldu devam etmesi çok normal korkma dedi ebe açıklığım olduğu için yatış verildi bikac kez daha geldi sonra zaten sancm olduğu için pek hatırlamıyorum doğum baslamisti
Ireeeeem ByzzS açıklık muayenesi ile vajinal ultrason farklı. Elle muayenede kanama olabiliyor bugün ilk defa yapıldı çatı muayenesi özellikle hafif bir kanama yaptı. Vajinal ultrason yapmıyor
ByzzS Ireeeeem evet diğer arkadaşlar o şekilde mi anladı acaba vajibal ultrason gebeliğimin başlarında kese için yaptırmıştım onda olmadı zaten bu elle olan dediğiniz gibi
svgkrtozdmr Ireeeeem bende 37. haftamdayim. Sali gunu kontolum var muhtemelen cati muayenesi olurum. Merak ettigim bu az ya da cok kanamalar kendiliginden mi duruyor ve oldugunda doktora gitmek gerekiyor mu yeniden
Birce_19 ByzzS bende elle muayenede de olmamıştı ama normal muayneydi. Hamile degildim o zaman mol gebelik sonrası yapılan bir muayneydi
Ireeeeem ByzzS elle muayene çok hafif bir lekelenme yaptı bi parmak açıklık var zaten oradan oluyor sanırım yaptığı zaman. Ben hiç kasmıyorum nefesle gevşetiyorum kendimi ama yine de açıyor
Birce_19 baybarsmom kendinizi kasmazsanız hiç acımıyor. Rahat olun. Ben ilkinde çok kastım canım yandı. Sonrasında rahattım hiç acı yok
Ireeeeem svgkrtozdmr ben zaten hastanede yatarken oldum dün, muayeneden hemen sonra biraz kanama oldu sonrasında da hafif hafif kahverengi lekelenmeler oldu hemşirelere gösterdim normal dediler
blueberyy00 ByzzS alttan muayne derken ultrason ile bakılması mu elle açıklık kontrolü yapılması mı detay vermemişsiniz ikisi farklı durumlar