ByzzS seni muayene eden doktor veya ebe kaba davrandiysa kanama olmuş olabilir normalde kanama olmamasi lazım muayenelerde ama muayene ederken kanadiysa ve sana açıklama yapmadiysa (çünkü bir sebebi olmalı) tahriş etmiş demekki o yüzden açıklama yapmamış
Sert davrandilarsa ve kendini artı olarak kastiysan kanamanın normal olduğunu kabul edebiliriz. Canım yandı diyorsun zaten.
Daha burda Türkiye de yavaş, temkinli ve yumuşak giriş yaparak muayene edeni hiç görmedim maalesef Allah merhamet versin.