minisanne344 bende de arçeliğin sarjlı süpürgesi var dysonla özellikleri aynı,bir de fantom dikey süpürge kırmızı olan😅 açıkçası önemli olan ağır ya da hafif olmaları değil insanı yormaması. ben takıntılıyım mesela,her gün ev süpürüp silerim evde kedide var malum ve dubleks artık yorulmaya başlayıp diğer işlerle beraber yürütemeyince bir de bebenin geleceğini düşününce eşim sağ olsun robot süpürge aldı ve çok rahatladım. Her gün çalıştırıyorum ve temizlediğinden tatmin de oluyorum,sarjlı süpürgenin ışığı ile baktım güzel temizliyor mu diye gayette güzel temizliyor. Kendimi hafiflemiş hissediyorum,çalışırken diğer işlerimi hallediyorum en önemlisi yorulmuyor ve kendime de vakit ayırabiliyorun