minisanne344 dyson v15 im bar çok memnunum 1 sene olcak alalı , normal süpürgelerle bel fıtığım tutup belim çakılırken dyson da asla böyle bişe olmuyo çok pratik tüm evi banyolara kadar 15 dk da bile süpürdüğüm oluyo temizse hani derin temizlik değilse , öyle gezidiriyırum hemen , robotta Allah razı olsun annem kardeşim ve bana hediye almıştı, hasta zamanlarda zor zamanlar da da direkt onu çalıştırıyorum temizlemiyor diyenler hiç kötülemesin temizlenen evden bile süpürtülüp içinden çıkan toza inananmazsınız