bitanemm_ Minigiim-vebenn52 bana verdiği marka reçeteye yazılmıyor dedi doktor kendin alıcaksın dedi genelde herhalde omegalar reçeteye yazılmıyor
bitanemm_ gncglozclk evet bende imom alıcam ama kullandığım diğer vitaminlerde var demir ilacı, decavit, D vitamini, magnezyumun bunlarla alsam bilmiyorum belki fazla olur yine doktora danışmam lazım herhalde birde hergun mu kullanıyorsunuz omega3 ü
bitanemm_ FatSon9993 bu vitamini de ilk defa duydum Teşekkür ederim. çevremde kullanan duymadım bende imom alıcam
gncglozclk bitanemm_ ben magnezyum vegaferon kan ilacı demir ilacı diye gecıyor bıde imom kullanıyorum 3 ılac ıste decavit kulanıyordum bıraktım imoma basladım doktor oyıe dedı
gncglozclk bitanemm_ decaviti bırakıp imoma baslarsınız imom ıcerıgıde decavitle aynı sadece tek farkı balık yagı var imomda
FatSon9993 bitanemm_ ben almanyadayım ve bunu kullanıyorum birde ek olarak magnezyum başkada yok zaten🤭🤭
bitanemm_ nursultan00 tadı öyleyse onu kullanamam zaten miden çok hassas imom omega3 deniycem bakalım 😊 teşekkür ederim
Acoso Ocean mummy kullanıyorum. Öncesinde decavit kullanıyordum online görüştüğüm kd doktoru “Annemizin zamanından kalma ilaç içindede omega yok değiştir” demişti. 😅 o yüzden ocean a geçtim
bitanemm_ Acoso evet öyleymiş bende decaviti bırakıp omegaya gecicem içinde benzer vitaminler varmış 😊 teşekkür ederim
teachermom1 bitanemm_ İçerik açısından benzer ürünler hepsi. Folik asit gibi aslında sadece markası fark ediyor hepsi birbirinin aynısı. İçeriğinde ekstra bir iki şey daha oluyor bazılarının. Fiyatı en uygun olanı tercih edebilirsiniz istediğiniz herhangi bir markadan.
bitanemm_ inci_6007 biraz iştahım açılsa iyi olur aslında 21 haftalık olucaz bebeğimle sadece 2 kilo aldım 52 den 54 oldum😊 teşekkür ederim
bitanemm_ FatSon9993 burda sizin kullandığınız olmaya bilir inşallah sağlıklı gelir bebişler😊 teşekkür ederim