İ mom anne karnındaki bebegin zekasını 11 puan gibi artışla pozitif yönde etkiliyormus. ben de i mom kullanıyorum.ilk 3 ay i mom primo kullandım.sonra i mom omega kullanmaya başladım.doğumdan sonra da i mom latte kullanacagım.hem anne sütü kalitesini hem de annede oluşan vitamin eksikliği ve sac dokulmesi gibi problemleri hafifletmesi için.