bitanemm_ Kızlar hangi marka omega3 kullanıyorsunuz Doktor bana pregnom max kullan dedi ama fiyatı yüksek daha uyguları da var bı arkadaşım imom omega3 kullanıyor. Fark ediyor mu markası sizce 🥰🥰
gncglozclk Minigiim-vebenn52 imom omega doktora danısırsanız kulanın deneyin der bana oyle soyledı decavit kullanıyordum normalde cok buyuk yutamıyorum dedım imom kullansam olur mu dedım tabıkı olur dene dedı 3 aydırda kullanıyorum hem balık yagı var balık tuketen bırı de degılım zTen ozel doktorların cogu ıcınde balık yagı olan ılacları öneriyorlar biraz kokuyor ama ben kokusunu bastırsın sıcaklarda daha cok kokmasın diye dolaba koyuyorum doktora da sordum koy bısey olmaz dedi ama tavsiye ederim 🌺
bitanemm_ Minigiim-vebenn52 ben 20+5 haftalığım daha kullanmadım doktora danıştım kullanabilirsin demişti önerdiği marka 350 TL bende almak istemedim fiyattan dolayı
bitanemm_ naneliseker_ ben de balık tüketmiyorum hem onun için hemde bebeğin zihinsel gelişimi için kullanmak istiyorum
bitanemm_ gncglozclk evet bende imom markasını duydum en uygunu şuan o ocean plus da kullananlar var oda iyi marka diyorlar
gncglozclk Sankus evet hatta İnternette daha ucuz 😂 ama eşim ne olur ne olmaz dıye eczaneden alıyor 😂 https://www.kozmela.com/imom-omega-3-takviye-edici-gida-30-kapsul?ref=akakce&v=1.17.4
bitanemm_ Bagci01 imom kullananlar daha fazla sanırım onu almayı düşünüyordum doktorun önerdiği markayı alamiycam
bitanemm_ Minigiim-vebenn52 bana verdiği marka reçeteye yazılmıyor dedi doktor kendin alıcaksın dedi genelde herhalde omegalar reçeteye yazılmıyor