Minnakmmm123 Bende ilk gebeligimde öyleydim 😊 suyum bittiği için suni sancı almak zorunda kalmıştım kendi sancimi hiç yaşamadığım için tam bir karşılaştırma yapamıyorum ama dayanilmayacak birşey değil sadece doğuma kısa bir süre kaldığı zaman herhalde ben bu masadan kalkamiyacagim dedim bebeğim doğdu hiçbir şey kalmadı o an ben kuru doğum yaptığım için benim ki biraz daha zordu ama su ile olan doğumlar daha kolay oluyor bir de oradaki ebe bana onun farkını şu şekilde anlatmisti suni sancı yapay olarak verildiği için vücut ona kendini hazırlayamıyor kendi sancinda vücut kendini hazırlıyor sana soluklanma fırsatı veriyor demişti aslında tek farkı bu demişti