Mine9166 ne yapacağız böyle bilmiyorum ben 4 gündür sürekli yapıyorum öyle çok sancım yok Salı günü kontrolüm var sanırım açıklık yoksa suniyle yatış verecek. Etrafımdaki insanlar da biraz daha bekle diyor 40 hafta normal diyorlar suni ile gelmezse sezeryana alır hemen diyorlar kafam çok karışık doktorum da beklemek istemiyor bebeği riske atmak istemiyor bende öyle deneyeceğiz önce