Feyzabeyoglu Biz 4 aylıkken yaptık zor oluyor eşimin sorumsuzluğu ve annesinin doldurması yüzünden geç kaldık hep erteledi elime para geçer geçmez özelde randevu aldim eşime de gidip yapalım dedim öyle gittik keşke daha erken yapsaydık hareketlenmeye başlayınca biraz daha farkında oluyorlar acının