3 aylik benim oglum biz 40i ciktigi gun yaptirdik.
Ben bi hata yaptim krem vermisti hemsire , o kremi tarif ettigi sekilde disaridan içeriye dogru en son pipide bitecek sekilde sıkarak bitirmek gerekitor. Gunde bir krem bitiyordu resmen veya maksimum iki gun sürüyor. 5gunluk bir kullanim gerek. Neyse ben az surmustum acimiyor aglamiyor diye. Bi agladi bi yakti cocugumu. Birden krize girmisti gece. Beceremedim surmesini yani az surmusum yan yan surunce kremi bezin icinde dagilmis , halka seklinde distan ice surun. Neolur yaptigim hatayi yapmayin. O aglayisini o aci cektigi ani omrum boyu unutmicam simdi bile gozlerim doldu 😔😔😔 soylemek istedim kizlar