Metar Mutlulukkk evet kesinlikle öyle o yüzden öneriyorum diyemedim bende hersey yolunda gitti başkasında ters gitmiş Allah korusun bütün çocuklarımızı iyi insanlarla karsılastırsın
ozgeyenigul 7 gün, 7 hafta, 7 ay, 7 yaş. En önerilenler bunlar ☺️ vardır bir hikmeti, araştırın erkek anneleri ♥️
Metar mirlerinannesi bende hiç bi problem yaşamadım cok şükür hersey yolunda gitti bizi içeri aldılar resimler falan çektik. Ama şikayet varda o kadar cok şikayet var ki şaşkınım ordan bakabilirsiniz
ardengunes Havvaa93 ben 3 aylıkken yaptirmistim oğlumu hiç bir sorun yaşamamıştım çok kolay atlatmistik isterseniz sizde bekleyin biraz 2.5 3 aylık güzel bi zaman
Havvaa93 ardengunes kasım sonu aralık başı gibi doğumum olucak inşallah şimdiden araştırmaya başladım açıkcası doğum yapıcağım hastane yüksek ücret söyleyince buraya danışmak istedim tecrubeli anneler vardır mutlaka
ardengunes Havvaa93 ben devlet hastanesinde yaptirmistim 5 yıl önce çok arastirmistim bizim doktor başhekimdi ve sünneti sadece başhekim yapiyodu Sİzde araştırın bulursunuz iyi bi doktor 😊🤲
Kumru_6694 Feyzabeyoglu 😁😁😁 bu bnm en merak ettiğim soruydu siz sormuşsnuz 😁😁 tek düşünen ben değilmişim🙈
Feyzabeyoglu Kumru_6694 karışık bi durum🤣🤣 Benim kızım var bide şimdi oğlum olcak hic bilmiyorum pipi neyle konur bez icinde🤣 zamanla tecrübeyle alisicaz insalah
Mekklc Rabbim nasip ederse bizim de oğlumuz olucak inşallah ve ben 7 günlükken yaptırmayı düşünüyorum hem peygamber efendimiz sünnetinden biri hem de duyduğum kadarıyla 24 saate iyileşiyormuş rabbim nasip eder umarım şu an 20 haftalığız 😇🥰
Kumru_6694 Feyzabeyoglu Allah bağışlasın 🥰🥰 bizimde ilk bebiş erkek olcak bakalım zamanla öğrencez pipiyi nereye koycağımızı 🙈❤️