Denizbllt benimde rahmi kapatmış 4 yıldır olmadı tüp bebek yaptırdık hamd olsun tuttu,ilk gebeliğin bende aynıyım hep korku, ama hamd-ü senalar olsun bugünümüze inşallah sağ salim kucagımıza alırız hepimiz ve buda geçti deriz🤲🤲haftanız çok çok erken düzelme şansı da daha fazla, Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah🤲