Gizemd-01 canım nasip demekki mesela benim tüp bebek önce ilk üç ay düşük tehlikem oldu sürekli dinlencen herşey yine yasaktı dedi hiçbişi yapmadım, sonrada o geçti plesenta rahmi kapatmış ddi oda ben düşük tehlikesi var diye hiçbişi yapmıcam dedi dinlediğim halde plesenta öyle oldu 😞arkadaşlar hamile hamile duvar sildi,ev temizledi onlara olmadı 😞tabi iyki olmadı Rabbim kimseye o psikolojiyi yaşatmasın😞doktora sordum niye oluyor dedi bu tamamen plesentanın kendi yerleşimiyle alakalı dedi