Ya kizlar bir şey sorabilir miyim? Komşumuz var böyle ultrason resminde bakıp 7 haftalık keseye göre çocuğu kız dedi, keseyle cinsiyetin ne alakası var ki? İnanır misiniz sizlerde böyle şeylere? Forumda da gördüm çok fazla var keseye göre yorum yapanlar