14+2 haftalığız 2. Gebeliğim, ultrasondan az bir şey anladığım kadarıyla kız tahminim. Oğlumda 3 ayrı doktor kesin bir dille (KIZ) demişlerdi. Ayrıntılı ultrasonda erkek olduğunu öğrenmiştik. Bu sebepten doktora sormadım. Ayrıntılıda öğrenmek istiyorum🥰