Pinark92 Pamuk 10 gün varmış aramızda :) folik asitten sonra bi ilaca başladın mı ben yeni bıraktım bitti ama randevum 6 ekimde
Pinark92 Pamuk o 10-11 günlük arayı beklesem mi doktora yazsam mı bebek de tam gelişim zamanı korkuyorum da yazmam saçma olur mu bilemedim
Pamuk Pinark92 Zaten doktor yazmiyor isim söylüyor sadece. Bana mutlaka kullanmalisin dedi.Ama o kadar sureden bisey olmaz diye düşünüyorum.
denizalismom Pamuk geçen hafta gittiğimde yüzde seksen belli demişti ama biz cinsiyet partisi yapacağımız için netleşmesini bekledi değişebilir dedi çünkü dr 🥰 15+3 üm şuan . Benle aynı hafta olup cinsiyeti net olan varmı?
ayisit Haftada doktorum erkek gibi gözüküyor dedi, ikili test sonucum biraz yüksek çıkınca beni detaylı ultrasona yönlendirdi oradaki doktor %90 kız dedi 😄 bu cuma artık net belli olur inşallah 15+3 teyiz şimdi