Pinark92 Pamuk şu an 13+3 olduk geçen çarşamba günü 13 eylülde kendi doktorum tam emin değilim ama kız demişti 15 eylül cuma günü de ikili taramada perinatoloji doktorum %80 kız dedi bakalım değişecek mi :)
Nurcan290 Bende mart annesiyim doktorum bi hafta soyledi diger hafta daha kendini gostermiyo belli olmaz dedi kafami karistirdi sizce ne kizlar
[silindi] Pamuk 1 ay sonra çağırdı tam netleşir dedi ama bence de erkekti bariz görünüyordu yine de mavi renk alışveriş yapmayın unisex renkler alın dedi 😁
Pinark92 Pamuk 10 gün varmış aramızda :) folik asitten sonra bi ilaca başladın mı ben yeni bıraktım bitti ama randevum 6 ekimde